جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین روح الله سعیدی فاضل رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان

حوزه / رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه خراسان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب اسرائیل گفت: حضور امت اسلامی در جهت تقویت جبهه مقاومت و اقدام عملی در برابر جنایات صهیونیست ها رسالت مهم امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین روح الله سعیدی فاضل ، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه خراسان با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه ، و لبنان محکوم کرد .

متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَی الطَّریقَةِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا»

دست جنایتکار رژیم منحوس صهیونیستی بار دیگر از آستین استکبار جهانی بیرون آمده و امت اسلامی را عزادار فرزندان رشید و عزیز خود نمود.

رژیم سفاک و جنایتکاری که سال های عمر ننگین خود را انباشته از ظلم های بی حدّ و حصری نموده که در حصار عدد نمی گنجد.

به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان رشید حزب الله و مردم لبنان برگ دیگری از دفتر جنایات این رژیم است.

سربازان قهرمان حزب الله لبنان در روزهای اخیر با توکل بر خداوند متعال و اراده پولادین و عزم راسخ و استوار خود توانسته اند ضربه های سهمگینی را بر پیکره رژیم منحوس اسرائیل وارد کنند و گامی بلند در تحقق وعده الهی و پیش‌بینی حکیمانه مقام معظم رهبری دامت برکاته که همان نابودی کامل این رژیم پلید و پیروزی جبهه مقاومت است بردارند.

حضور امت اسلامی در جهت تقویت جبهه مقاومت و اقدام عملی در برابر جنایات صهیونیست ها رسالت مهم امروز است.

جامعه المصطفی العالمیة ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و مجاهد نستوه و رهبر بزرگ حزب الله لبنان آقای سید حسن نصرالله، این جنایات ددمنشانه را محکوم کرده و از تمامی اساتید، طلاب و پرسنل محترم نمایندگی المصطفی خراسان دعوت میکنم که همگام با حوزه علمیه خراسان در مراسم محکومیت این جنایات وحشیانه و حمایت کامل و قاطع از جبهه مقاومت شرکت نمایند.

روح الله سعیدی فاضل
رئیس جامعة المصطفی العالمیة نمایندگی خراسان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha